Neke novije pesme na Dišpet portalu.

Dišpet

daniel kovač

Predstavljamo nove pjesme Daniela Kovača, inženjera, pisca, gitarista…

Demon

Ne treba ni da govorim da u meni živi Demon.

Teram ga da posti, ne dam mu da puši,

Nije mu lako.

Čuvam ga od drugih i druge od njega.

Ume da priča, slatkim jezikom.

On ume da pleše.

Ume da izgovori najtačniju najgoru stvar.

Da samelje i zakopa.

Promoli glavu kada je pun Mesec.

Provokator.

Zajebant hladnokrvni koji ne haje za druge.

Ne želiš da ga upoznaš.

I nećeš, dok je mojih mišića i zuba.

No, posustajem ponekad.

Nepažljiv sam.

To je normalno.

Tada Demon izađe i prošeta se,

A ja se ničeg ne sećam.

 

Srča razbijenih srca

 Takva su vremena

Dani krvavih stopala i teških uzdaha

Ovlaš zadatih udaraca, raspukle kože

I prećutanih reči

Ništa nije jednostavno

Moje srce se pri udaru o pločnik

Pomešalo sa srčom srca

Koja sam do tad slomio

Tada

Disati duboko

Odmeravati korake

View original post 206 more words

This entry was posted in Knjige. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

