LICEULICE, broj 37.

Bliskost kao ilustracija u časopisu LICEULICE broj 37.

Bliskost kao ilustracija u časopisu LICEULICE broj 37.

Ljudi iz časopisa LICEULICE zamolili su me da ilustrujem časopis. Spremali su tridesetsedmo izdanje lista koje je bilo posvećeno radu i položaju radnika. Vrlo rado sam prihvatio zadatak zato što mislim da je to vrlo važan časopis, jedan od retkih koji govori o ljudima na ulici.

LICEULICE, broj 37.

LICEULICE, broj 37.

Pored naslovne strane crtao sam ilustracije i za tekstove u ovom broju. Ilustrovao sam poeziju SJu Li Dž-a, kineskog pesnika koji je radio u Foxconn-u i izvršio samoubistvo ostavivši pre toga kroz svoju poeziju svedočanstvo o surovoj eksploataciji radnika u toj fabrici.

Sju Li Dž, Spavam stojeći. LICEULICE br. 37.

Sju Li Dž, Spavam stojeći. LICEULICE br. 37.

Ilustrovao sam članak o nadničarskom radu na poljima kukuruza u okolini Požarevca, a dao sam dozvolu da se moji pejnt crteži koriste i za ostale članke u ovom broju LICAULICE. Na taj način, kroz ceo broj prodefilovali su moji crteži nacrtani u Pejntu.

Polja kukuruza, LICEILICE br. 37.

Polja kukuruza, LICEULICE br. 37.

Kada je časopis odštampan i pojavio se na ulici ispunilo me je veliko zadovoljstvo. Dobro je raditi sa dobrim razlogom i za dobre ljude. Preporučujem da kupite časopis, pola prihoda ide prodavcu, a pola se ulaže u novi broj, podršku i obuku za nove prodavce.

This entry was posted in Crteži. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

